Reklamationer behandles straks hos Lentiamo. Du vil aldrig spilde tid eller miste tålmodighed med os
Har du modtaget et defekt eller problematisk produkt? Har du mistanke om en produktionsfejl, eller er produktet ubrugeligt? Send os din reklamation.
Udfyld formularen for at fremsætte et krav
For at hjælpe os med at behandle og løse dit klagepunkt så hurtigt som muligt, bedes du give os så mange oplysninger om problemet som muligt. Alle oplysninger i formularen kan hjælpe os med at løse din sag mere effektivt!
Hvad skal vi bruge? Her er en kort liste!
I forbindelse med kvalitetsklager vedrørende briller og solbriller har vi brug for, at du:
- angive det ordrenummer, som du har købt brillerne under
- beskrive problemet i detaljer
- angive modelnummeret (normalt synligt på indersiden af brillernes brillestænger)
- vedlæg billeder, hvor fejlen er synlig, og vedlæg billeder, hvor fejlen er synlig
I forbindelse med kvalitetsklager vedrørende kontaktlinser har vi brug for, at du:
- angive det ordrenummer, som du har købt linserne under
- en detaljeret beskrivelse af problemet med linserne
- oplyse det lotnummer (LOT), der er angivet på æsken med de problematiske linser
- vedlæg en recept på kontaktlinser, der for nylig er udstedt af en øjenspecialist (ikke ældre end 1 år)
Vigtigt! Du må ikke kassere nogen linser fra pakken, der vedrører reklamationen, før reklamationen er blevet løst Producenten kan kræve linserne som bevis for defekten.
Reklamationer vedrørende farven på farvede kontaktlinser accepteres ikke, medmindre der er tale om åbenlyse produktionsfejl.
Hvordan fremsætter man et klager over kvalitet hos Lentiamo?
Du skal blot udfylde formularen på denne side, beskrive problemet og vedlægge den ønskede fotodokumentation.
Du kan finde flere oplysninger i vores vilkår og betingelser.