Login

Returneringspolitik

Du kan returnere ethvert produkt, du har bestilt hos os inden for 30 dage efter modtagelsen af ​​din ordre. Medmindre dit produkt er defekt, og du har en klage, kan vi kun acceptere kontaktlinser, linsevæsker, øjendråber og tilbehør i deres fulde, ubrudte emballage.

Du vil altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Hvordan returnerer man en vare?

Du kan returnere kontaktlinser og solbriller uden at skulle angive nogen begrundelse.

Meddelelse om returnering kan sendes via denne formular:

Registrér din returnering

Når du har udfyldt returformularen,vores kundeservice opretter en returlabel til dig, som du modtager via e-mail.
Levering af returnerede varer betales af kunden. I tilfælde, hvor kundeservice godkender en fejl fra sælgerens side, betaler Lentiamo.dk alle returomkostninger. 

Alle returneringer skal sendes inden for 30 dage efter modtagelsen af din ordre.

Hvis din returnering opfylder returpolitikken, refunderer vi dig, krediterer din Lentiamo-konto eller bytter varerne inden for 14 dage efter, at din returnering er ankommet til vores lager.

Ombytning af en uåbnet pakke af kontaktlinser

Hvis du vil ombytte en uåbnet eller ubeskadiget æske med kontaktlinser, så send den tilbage til os, og vi vil straks sende dig en ny. Hvis din recept har ændret sig, så kan du benytte dig af vores 365 dages udskiftningsgaranti.

Hvad skal du gøre hvis pakken ankommer beskadiget?

Hvis din pakke indeholder varer som er beskadigede, og du derfor gerne vil have dem erstattet, så giv os bare besked. Du behøver ikke at sende det skadede produkt tilbage. Bare udfyld formularen forneden, og vi vil tage os af resten.

Tror du, at du har defekte linser? Er en af dem gået i stykker? Eller har du ved en fejl bestilt forkert styrke?

Sørg for at du har dit ordrenummer, billeder af problemet, linserecept eller anden relevant information før du begynder med at udfylde formularen.

Returnering og ombytning af solbriller

Hvis du ønsker at returnere solbriller til os, så tjek venligst, at følgende betingelser er opfyldt: Solbrillerne skal være i deres originale stand, inklusivt alt tilbehør, (renseklud og etui), de skal sendes i pakning, som ikke er gået i stykker (etui, papir- eller plastindpakning, enhver form for klistermærker og mærkater), samt autenticitetscertifikatet. Hvis du vil have pengene tilbage, så skal alle gaver og bonusgaver, som er erhvervet med bonuspoint, og som du har modtaget sammen med købet også leveres tilbage. Når de uønskede solbriller returneres er kunden ansvarlig for at sikre, at solbrillerne returneres/leveres sikkert, ved at sikre, at indpakningen er sikker og dermed vil forhindre skade på solbrillerne. Hvis vi mener, at solbrillerne, etuiet eller tilbehøret er beskadiget eller at der mangler noget fra bestillingen, har Lentiamo ret til at tilbyde en delvis eller ingen refusion, afhængig af skadens omfang. Sørg venligst for at ordrenummeret er skrevet på selve pakken, og ikke på solbrilleindpakningen.

Udfyld reklamationsformularen nu ved at klikke på linket nedenfor:


Udfyld returneringsformularen

Du kunne måske være interesseret i

Min ordre

Log på, så vi kan finde din ordre.